Skip to main content

ETIKA KORPORATIVE E GRUPIT TË DAIKIN EUROPE

“Etika Korporative e Daikin” janë një shprehje e vlerave themelore dhe përbëjnë një kuadër për vendimmarrje. Është përgjegjësia personale dhe detyrimi i çdo anëtari të Grupit të Daikin Europe të respektojë standardet e larta etike dhe ligjore të sjelljes të shkruara ose të pashkruara, qoftë kur detyrohen ose jo nga ligji.

Këto janë 12 elementet kyçe të Etikës Korporative të Daikin:

  1. Sigurimi i pajtueshmërisë ligjore
  2. Ofrimi i produkteve dhe shërbimeve të sigurta dhe me cilësi të lartë që parashikojnë nevojat e ardhshme të përdoruesve
  3. Zhvillimi i operacioneve të biznesit bazuar në parimet e konkurrencës së ndershme
  4. Praktikimi i prokurimeve të ndershme duke ruajtur marrëdhënie miqësore, por sfiduese, me furnitorët
  5. Respektimi i pronësisë intelektuale dhe i konfidencialitetit të informacionit me të drejta autori
  6. Zbulimi në kohë dhe i përshtatshëm i informacionit korporativ
  7. Qenia një kompani që synon të ketë ndikim mjedisor minimal
  8. Garantimi i sigurisë së operacioneve tona
  9. Kultivimi i një vendi pune dinamik që nxit krenarinë dhe entuziazmin te çdo punonjës
  10. Mbrojtja e aseteve të korporatës
  11. Praktikimi i moderimit në argëtim dhe shkëmbime dhuratash
  12. Ruajtja e një sjelljeje të fortë ndaj sjelljes së paligjshme, antisociale dhe joetike

Raportimi i mospajtueshmërisë përmes linjës telefonike

Faleminderit për interesin tuaj në programin e etikës dhe pajtueshmërisë së Daikin Europe.

Ne jemi të angazhuar të ofrojmë një mjedis të hapur dhe të ndershëm në të cilin punonjësit kanë mundësinë të shprehin shqetësimet, pyetjet apo shkeljet e mundshme në lidhje me praktikat tona të biznesit.

Nëse keni njohuri për një shkelje (të dyshuar) të Etikës sonë Korporative, ju mund të dërgoni (në mënyrë anonime) një raportim incidenti duke përdorur linjën telefonike. Ne bashkëpunojmë me Navex Global, ku mund të raportoni 24 orë në ditë / 7 ditë në javë në internet ose me telefon në gjuhën tuaj të preferuar.

Politika jonë për whistleblowing shpjegon procedurën tonë për trajtimin e raportimeve, konfidencialitetin si edhe si të pajtoheni me ligjet për mbrojtjen e të dhënave etj.

Komentet tuaja janë të rëndësishme për ne dhe ne do t’u përgjigjemi incidenteve të raportuara në kohë.

Corine Vyncke

Drejtoreshë dhe Shefe e Departamentit Ligjor

Daikin Europe N.V.

DENV do të përpunojë çdo informacion që jepet me linjën e mësipërme telefonike, duke përfshirë të dhënat personale, me respektin më të thellë për të drejtën për privatësi të çdo personi fizik të përfshirë, në përputhje me Rregulloren (BE) 2016/679 dhe çdo ndryshim të mëvonshëm. Në veçanti, DENV do të kufizojë përpunimin dhe ruajtjen e të dhënave personale në ato që janë të nevojshme, duke i mbajtur ato konfidenciale dhe duke u angazhuar për të fshirë/anonimizuar të dhënat personale pasi të mos jetë më i nevojshëm përpunimi i lidhur me të.